2009. január 7., szerda

a kép innen származik: http://www.edigital.hu/files/images/ujev.jpg

Boldog új esztendőt kívánok, Mindenkinek, aki ezt az oldalt meglátogatja!


Megnyitottam a spájz elnevezésű mappát, és kotrom elő belőle a tavalyi étkeket. Ez a citromos csirkecomb valamikor december közepén készült, de eljött a pörgős évvége, a szunnyadós év eleje....és csak most sikerül posztolni.


Hozzávalók:
  • 4 egész csirkecomb
  • 1 egész citrom, héja és leve, 1 egész citrom.
  • 3 evőkanál méz
  • rozmaring
  • bors
  • 1 dl olaj
  • +a sütőtál kikenéséhez olaj

A csirkecombokat fél nappal a sütés előtt bepácolom, ehhez a citrom reszelt héját, levét, a mézet, borsot, rozmaringot és olajat összekeverek, amibe a combokat megforgatom. A sütőtálat kikenem olajjal, a combokat belefektetem, egy citromot cikkekre vágok, a combok közzé dugdosom. (Kicsit még megöntöztem a tetejét mézzel) Fél óráig fólia alatt párolódott, majd még 40 percig sütöttem a ropogós piros szín eléréséig.

Rizs készült hozzá, amit roppanósra főztem, majd 1dl tejszínnel felöntöttem, zöld uborkát aprítottam bele és befedtem 10-15 percre (tálalásig). Tálalás előtt kavartam rajta egyet, hogy fellazuljon.

Nincsenek megjegyzések:

Statisztika