2008. május 26., hétfő

Kosárka paradicsommal, mozarellával...

A Kreatív kaméleon fordulóra készült Chilis hússal töltött polentámból a fagyasztóba félretett csípős húsos töltelék jól jött, amikor egyik kedves barátnőm jelezte, a városban járva beugranak hozzánk. Nosza, elő a mindig kéznél lévő leveles tésztát, amit tulajdonképpene bármivel meg lehet tölteni, ami a hűtőben lapul. A chilis húst most paradicsommal, és mozarellável dúsítottam, no meg egy kis friss oregánóval.


Kosárka paradicsommal, mozarellával és chilis hússal töltve


Egy kis adag levelestészta

egy nagyobb maréknyi chilis hús,

2 db paradicsom,

1 gombóc mozarella sajt,

3 bóbita friss oregánó.



A sütőt előmelegítem, kb. 200 fokra.

A levelestésztát miután elnyújtottam kis négyzetekre vágtam, 12 darabot próbáltam leszabni, amikkel a muffinsütőm mélyedéseit béleltem ki. Ebbe került bele a töltelék, aminek a hozzávalóit felkockáztam, lazán összekavartam, és már kanalaztam is a kosárkákba.

15- 20 perc alatt szép piros-ropogósra sül.

(Sajnos én kicsit tovább hagytam bent, és a szélei a kívántnál sötétebb árnyalatúak lettek....)

Nincsenek megjegyzések:

Statisztika